EPLAN eSTOCK
Molnbaserad hantering av artiklar för integrerade processer
EPLAN eSTOCK är ditt verktyg för hantering av artiklar för flera användare. Använd den här molnbaserade programvaran för att centralt visa och redigera EPLAN-artiklarnas data i din webbläsare och dela dem med dina medarbetare, affärspartners och tjänsteleverantörer.
Hantera artiklarnas data från molnet, dela data med kollegor och affärspartners.
Med denna molnbaserade programvara kan du centralt få tillgång till företagets interna artikeldatabas, så att artiklarnas data kan redigeras och hanteras av alla användare. Åtkomst till din artikeldata i EPLAN eSTOCK fungerar oberoende av företagets lokaliseringar. Använd programvaran för att enkelt och säkert få tillgång till data när du arbetar hemifrån, för samarbete med medarbetare på olika platser eller för datadelning med affärspartners. Det sparar värdefull tid när du samarbetar med projektpartners och du har alltid en överblick över de mest aktuella uppgifterna.
Information om tillgänglighet: Anslutning till enhetsdata i EPLAN eSTOCK är öppen för alla EPLAN-användare med prenumerationslicenser utan extra kostnad från och med EPLAN Platform 2023. Den molnbaserade applikationen kan användas med programvarumiljön för EPLAN Platform 2023 eller i en webbläsare efter inloggning på www.eplan.com. Inloggningen kräver ett EPLAN-id i anslutning till ditt företags organisation.
Uppladdning av data, datadelning, skapande av datamängder: Hur man arbetar med EPLAN eSTOCK
Med eSTOCK kan du göra dina artikeldata centralt tillgängliga för dig och dina projektpartners. Du kan dela upp hela biblioteket i samlingar för att ge andra användare tillgång till exakt de enheter som de behöver för sina områden.
Spara tid och resurser med programvaran för molnbaserad hantering av artikeldata.
Alla data är centralt tillgängliga: Med eSTOCK kan alla projektdeltagare i ditt företag använda en webbläsare för att få tillgång till enhetliga artikeldata. På så sätt kan artikeldatan underhållas från en central plats, vilket skapar transparens och sparar en hel del tid.
Användning av eSTOCK innebär att artikeldatan är tillgängliga i EPLAN Cloud. Därifrån kan data redigeras centralt och hanteras av godkända användare, utan att behöva sätta upp någon ytterligare IT-infrastruktur eller köra en SQL-server. Detta gör att du kan använda din interna kunskap och dina resurser till andra tekniska uppgifter.
Genom att arbeta med eSTOCK blir det öppet och tydligt att arbeta med gemensamma projekt, även när du samarbetar med externa partner. Dina affärspartner kan också centralt få tillgång till alla nödvändiga artikeldata, vilket förenklar samarbetet och minskar samordningstiderna och medieavbrotten - för ett snabbt och smidigt projektavslut.