EPLAN Global Support
Maximera potential

Din entre till EPLAN Global Support

EPLAN Solution Center för serviceavtals kunder

Med vårt onlinesupportsystem "EPLAN Solution Center" så kan du som är serviceavtalskund få omfattande support genom effektivare behandling av dina individuella applikationsfrågor. Detta påskyndar din process och gör att vi kan svara snabbare på dina frågor som brådskande behöver förtydligas. Dessutom kan du spåra status på dina ärenden när som helst.

How EPLAN work

Hur det fungerar i EPLAN

Skapa en supportfråga från EPLAN Plattform

FAQs

Förståeliga svar på vanliga frågor.

EPLAN Informations Portal

Din plats för information, guider, FAQs och mer.

Inget serviceavtal än? Informera dig om våra tjänster.

Problem att skapa konto eller ticket? Kontakta vår support så hjälper vi dig.

+46 (0) 431 49 97 00

support@eplan.se 

 

Har du några frågor om vår EPLAN-service eller vill du ha mer information? Vi hjälper gärna till - kontakta oss gärna!

+46 (0) 431 49 97 00

marketing@eplan.se

 

*Datasäkerhet

För den globala driften av EPLAN Solution Center, EPLAN använder en lösning som tillhandahålls av en extern teknikservice leverantör. Databehandlingen kan också ske utanför EU. Tjänsteleverantören är skyldig att följa tillämplig dataskyddsnivå i Tyskland (inklusive lämpliga tekniska och organisatoriska åtgärder för datasäkerhet) och att följa instruktionerna från EPLAN vid insamling, behandling och användning av personuppgifter.